2015. október 27., kedd

3. Díjam

Nagyon szépen köszönöm Donának!

Szabályok:
  • Köszönd meg a díjat és tedd ki, hogy kitől kaptad!
  • Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad!
  • Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
  • Írj 12 dolgot a saját blogodról!
  • Válaszolj 12 kérdésre!
  • Tegyél fel 12 kérdést!
  • Kommentelj, annak a blogján egy fejezethez/bejegyzéshez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény a lényeg, hogy építő jellegű legyen!
  • Cseréljetek linket!
  • Küld tovább 12 embernek!
  • Tedd ki a plecsnit egy jól látható, helyre úgy, hogy az én blogomhoz vezessen!
12 dolog a Starlight Design blogról:
  • Ez egy Design blog
  • Egy szerkesztője van
  • A design szerintem nagyon szép
  • Egy ismeretlen lány van a fejlécen ;D
  • A blog alap szine kék
  • A blogon nem csak fejléveket lehet kérni, hanem kritikákat is
  • A szerkesztő szerintem nagyon tehetséges
  • 11 feliratkozója van
  • A modulok nevei különlegesek
  • A "fülszöveg" is különleges szerintem
  • A kék mellett a lila szín is felfedezhető a blog designjában
  • Ha majd több fejezet lesz a blogon lehet, hogy kérek egy kritikát
12 dolog a saját blogomról:
  • Főszereplő neve Delani
  • Ez nem egy fanfiction
  • A történetben meg fog jelenni Harry Styles is, bár gondolom erre már rá jötettek a fejléc alapján :)
  • Ez egy maffiás történet
  • Eddig csak 5 fejezet van kint
  • Del legjobb barátja Josh
  • Azért választottam a Delani nevet mert szerintem ez egy különleges és szép név, amit még nem nagyon láttam a blogokon
  • Már régóta tervezgettem, hogy nyitok egy blogot és lám itt tartunk :)
  • 4 feliratkozóm van, akiknek nagyon hálás vagyok!
  • A blog design -jával nem vagyok megelégedve :D, viszont a fejléc gyönyörű és innen is hatalmas köszönet Brianának!
  • A blog alap színe vöröses szürke.
  • A blogot már júniusban megnyitotam csak akkor még csak én láthattam. 
12 kérdésre a válaszom:
  • Mióta blogolsz és miért kezdtél bele? : Szeptember óta blogolok, és azért kezdtem bele, mert érdekelt, hogy mit gondolnak az emberek az írásaimról.
  • Naponta kb. hány órát töltesz számítógép/ laptop előtt blogolással foglalatoskodva? : Max 2 de általában egy órámat mindig elveszi. De inkább hétvégén szoktam blogolni hétköznap nincs időm rá. 
  • Melyik a kedvenc design blogod és miért? : Hát igazából kettő van, amit nagyon szeretek ez a Dare to dream és az Angel Blog Design. Imádom a munkáiakat, mert nagyon szépek.
  • Kit tartasz a legjobb kritika írónak és miért? : Annyira nem szoktam kritikákat olvasni, de szerintem LisBeth a Dare to dream szerkesztőjéből.
  • Honnan tudsz ihletet meríteni? : Zenéből első sorban. De képekből is gifekből is szoktam, de, ahogy említettem zenéből. 
  • Mi a kedvenc ihlet adó oldalad/filmed/ dalod : Hát annyira nincs ilyen egy dal, ami ihletet ad, inkább a kedvemhez hasonló dalokat választok és azokból valahogyan jön ez az ihlet. 
  • Mi a kedvenc könyved/ történeted? : Nem tudom sok van. De pl.: A Bambi nagy hatással volt a gyermekkoromra. 
  • Ki a kedvenc íród? : Nincs kedvenc íróm, lehet, hogy tetszik egy, de annyira nincs ilyen kedvenc. 
  • Elolvastad már a Harry Potter-t könyvben? Ha igen, izgalmasabb, mint filmben vagy rosszabb? : Nem olvastam, de a filmet láttam és az tetszett.
  • Mi a kedvenc állatod? : Tigris :DD
  • Ki a kedvenc női karaktered? : Nincs ilyen. 
  • Ki a kedvenc kisgyerek karaktered? : Ilyen sincs. 
12 kérdésem: 
  • Van kedvenc énekesed?
  • Férfi énekesek tetszenek jobban vagy a női énekesek? És miért pont az?
  • Van kedvenc könyved?
  • Top 5 kedvenc film?
  • Mikor kezdtél el blogolni?
  • Mi adja az ihletet? Zene, kép, gif vagy videó?
  • Szeretsz tanulni?
  • Kedvenc állatod, ha van persze?
  • Kedvenc női neved? 
  • Van az íráson kívül más hobbid?
  • Ki a kedvenc íród?
  • Ki tudja, hogy írsz?
12 ember akiknek küldöm:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése